فرانچایز و فرصت‌های توسعه کسب‌وکار

در این ویدئوی کوتاه مجید کرباسچی،‌ رئیس هیئت مدیره انجمن فرانچایز ایران، از ویژگی‌های فرانچایز می‌گوید و توضیح می‌دهد که فرانچایز یک مدل کسب‌وکار در حوزه خرده‌فروشی است که طی آن ارتباطی بین فرانچایزورها (نشان‌سپارها) یا فرانچایزی‌ها (نشان‌پذیرها) برای توسعه اقتصادی مشترک فراهم می‌شود. از 1950 در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان یک کسب‌وکار مهم و مردمی شناخته شده و توسعه یافته است. فرانچایز در واقع به نوعی تکثیر ژن یک کسب‌وکار موفق است که طی آن نشان‌سپار، اعتبار کسب‌وکار خودش را با نشان‌پذیر به اشتراک می‌گذارد و در مقابل در سود او سهیم می‌شود.

1400/10/06

نظر خود را درج کنید

ارسال پیام