سود فرانچایز برای توسعه بنگاه‌های بزرگ

با استفاده از مدل توسعه کسب‌وکار فرانچایز، شرکت‌های بزرگ می‌توانند به عنوان فرانچایزور (نشان‌سپار) محصولات خود را از طریق شبکه بزرگ فرانچایزی‌ها (نشان‌پذیر) به دست مشتریان برسانند و بدون این که متحمل هزینه‌های بالای ایجاد شعبه‌های متعدد شوند، از یک شبکه توزیع بزرگ و قدرتمند و یکپارچه برخوردار شوند.
امید قالیباف، عضو هیات مدیره انجمن فرانچایز ایران، در این ویدئوی کوتاه به منافع چندجانبه مدل فرانچایز می‌پردازد و از مزایای آن می‌گوید.

1400/10/25

نظر خود را درج کنید

ارسال پیام