شناخت ابعاد متفاوت صنعت فرانچایز

محمدعلی ملایی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل انجمن فرانچایز ایران در مورد ابزار نوینی که در فرانچایز به کار گرفته می‌شود، می‌گوید. صنعت فرانچایز یک مدل توسعه کسب‌وکار است که امروزه از فناوری‌های نوین متاثر شده و این فناوری‌ها به کمک این مدل آمده است.
فناوری‌های نوین می‌تواند هم به بهبود و ارتقای رابطه نشان‌سپار و نشان‌پذیر کمک کند و هم می‌تواند به ارائه خدمات بهتر به مشتری و دریافت نظرات او کمک کند.

1400/10/25

نظر خود را درج کنید

ارسال پیام