فرصت‌های دوجانبه فرانچایز

حسن فروزان‌فرد، رئیس کمیسیون «حمایت قضایی و مبارزه با فساد» اتاق بازرگانی تهران در توضیح مدل فرانچایز در توسعه کسب‌وکارها در این ویدئوی کوتاه توضیح می‌دهد که فرانچایز یا نشان‌سپاری یکی از مساله‌های مهم در حوزه توسعه کسب‌وکار است، فرصتی برای برندهای معتبر که بتوانند با شیوه‌های مدیریتی اصولی، حوزه فعالیت خود را گسترش دهند و هم‌چنین فرصتی برای نشان‌پذیرها که بتوانند کار خود را با یک برند معتبر آغاز کنند.
شکل‌گیری ارتباط مناسب بین برندهای معتبر و حرفه‌ای با صاحبان کسب‌وکارهای خرد که توانایی سرمایه‌گذاری پایینی دارند، فرانچایز یا نشان‌پذیری است؛ مدلی که می‌تواند امروز به اقتصاد ایران بسیار کمک کند. وجود برندهای معتبر زیاد که مهیای نشان‌سپاری هستند و هم‌چنین فعالان کسب‌وکار که آماده نشان‌پذیری هستند، می‌تواند به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد در کشور ما بسیار کمک کند.

1400/10/25

نظر خود را درج کنید

ارسال پیام