دولت به دنبال کاهش فشار ناترازی انرژی بر صنعت است

در همین حال، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت و عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اینکه مدیریت ناترازی انرژی در شرایط کنونی نیازمند ایجاد تعادل میان تامین برق صنایع و بخش خانگی است به اقدامات دولت در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پرداخت و گفت: ظرفیت تولید برق خورشیدی کشور از 100 مگاوات در مهرماه 1403 به 5 هزار و 500 مگاوات افزایش یافته است. با این حال، آسیب واردشده به تاسیسات پارس جنوبی موجب شد، روزانه حدود 230 میلیون مترمکعب از ظرفیت تامین گاز کشور کاهش یابد که به‌طور طبیعی بر تامین سوخت نیروگاه‌ها تاثیر می‌گذارد.

1405/04/01

نظر خود را درج کنید

ارسال پیام